søndag 1. mai 2011

Utfordring #29: Monokromatisk

Som tiden flyr, det er vår i luften, også her i nord faktisk :) Vi er allerede klare med en ny utfordring, men først vinneren av utfordring #28 som ble:


med dette utrolig flotte bidraget:

Gratulerer! Ta kontakt med oss slik at vi får ordnet med premien din!


Så over til denne ukens utfordring som er

MONOKROMATISK, du MÅ bruke en av disse fargene: rød, hvit eller blå!

Denne uken er vi så heldige å ha med oss Kuttut som sponsor og her er den flotte premien du
kan vinne:



Inspirasjon fra DT:

Anne Bente:

Gro:


Wenche:




Sonny




Har du ikke blogg kan du sende bidraget ditt på e-post til oss.

Da gjenstår det bare å ønske lykke til!
*Frist for å delta på utfordringen er 14. Mai kl 2000.*



4 kommentarer:

  1. Flott utfordring og flotte bidrag fra dere! Håper det er et gammelt gavekort dere har lagt ut bilde av, siden koden står på kortet ;)

    Ønsker dere en fiiin 1.mai!

    SvarSlett
  2. Jeg vant, jeg vant!
    Så utrolig koselig.... :-)
    Og gleder meg allerede til å ta fatt på neste utfordring.. :-)

    Klem, Gro

    SvarSlett
  3. Beklager, jeg blingsa litt på fargen, kan vel ikke prøve meg med at lilla er en blanding av de tre fargene heller... ;o)

    Bare slett bidraget mitt, så får jeg heller se om jeg lager et nytt.

    Bea

    SvarSlett
  4. Ser at når jeg klikker på innlegget mitt(nr.5) kommer ikke det rette innlegget,eller bokkortet som det skal være frem.Det er det siste innlegget mitt som vises da.har sikkert gjot en feil.Beklager!
    Torill

    SvarSlett